شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری | ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
هدر بالا
  1. اجتماعی
یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۴۲
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت : جشنواره نوری سال گذشته در یک مساحت حدود ۲ هکتاری انجام شد؛ امسال این جشنواره در ۶ هکتار در مجموعه بوستان کوهسنگی، انجام خواهد شد، ۴۰ اتفاق در جشنواره نوری امسال رقم خواهد خورد و یک محیط بسیار جذاب را در ماه مبارک رمضان خواهیم داشت. 

به گزارش پبام خبر، جاوید کیانی اظهارکرد : این برنامه‌ها به صورت شب‌زیست و در ساعات پس از افطار انجام می‌شود و همشهریان ما می‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند. علاوه بر آن ایجاد پاتوق‌های سرود، تئاترهای خیابانی، پرده‌خوانی به سبک قدیم در نقاط مختلف شهر از جمله دیگر موارد مورد تاکید ما در این ایام بوده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه بهار قرآنی و بهار نوروز قطعا موجب ادغام برخی از فعالیت‌های معاونت فرهنگی با این دو رویداد خواهد شد، تاکید کرد: سعی کردیم از گسترش سفره‌های ساده افطاری در خیابان‌ها استقبال کنیم. هرچقدر می‌توانیم باید حس همدلی را بین شهروندان افزایش دهیم. این سفره‌های افطاری عمدتا توسط نهادهای مردمی ایجاد شده و ما نقش پشتیبانی در این خصوص داریم.

جانمایی ۷۰۰ المان‌ شهری و بیش از ۶۰۰۰ متر دیوارنگاری برای ۱۴۰۳ در مشهد

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، اظهار کرد: امسال در خصوص فضاآرایی شهری توسط همکاران ما در معاونت فرهنگی شهرداری مشهد اتفاقات شایسته‌ای خواهد افتاد که این زحمات نیازمند تشکر و قدردانی است. اهتمام شهردار محترم مشهد بر این بوده است که بتوانیم حس خوب به جامعه منتقل کنیم و این جزو وظایف لاینفک مدیریت شهری باشد؛ ما در مجموعه معاونت فرهنگی شهرداری مشهد این موضوع را سرلوحه قرار دادیم.

وی گفت: ما در معاونت فرهنگی امسال نزدیک به ۷۰۰ عدد المان، در ۳۵۰ نقطه شهری جانمایی خواهیم کرد که اتفاق بسیار مهمی است. همچنین امسال توانستیم حدود ۹۰ اثر از این المان‌ها که ماحصل زحمات همکاران ما در گذشته بوده است را مرمت و به مجموعه المان‌های شهری اضافه کنیم.

 

کد خبر 227280

 

دیدگاه ها

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید